Hvad er vigtigst, branded eller produktet?

I forbindelse med mit studie læser jeg meget om brands og hvordan firmaerne formår at formidle disse på alle tænkelige og utænkelige måder.

Nogle artikler har handlet om hvor meget værdi branded har for virksomhederne i dag, specielt i forhold til det enkelte produkt og kundernes valg af produkter.

Men hvor meget værdi har branded for den enkelte forbruger, er vi i dag så beviste om hvad vi signalere til andre med de produkter vi køber at mærket på produktet har mere værdi end selve produktet?

Jeg kan ikke sige mig fri for at være blandt dem som er meget fokuseret på brands og gerne betaler ekstra for at min computer har et æble og der står Sony på mit tv.

Køber du produkter fordi de er af et bestemt brand? Og hvad er din holdning generelt til vores forbrugs kultur i Danmark, i forhold til mærkevare produkter?

Advertisements

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s